
Usein kysytyt kysymykset
Asiakkaillemme suunnattuja kysymyksiä ja vastauksia.
Karelia Store Q&A
Tältä sivulta löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et kuitenkaan löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Karelia Store on Karelia-ammattikorkeakoulun ylläpitämä digitaalinen oppimisympäristö ja verkkokauppa opiskelijayrityksille. Karelia Storessa Karelia-ammattikorkeakoulun ja Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riverian opiskelijat voivat harjoitella verkkokaupan ylläpitoa ja toiminallisuuksia. Samalla opiskelijat testaavat omaa liikeideaansa.
Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina on luottokortti ja Mobilepay. Maksunvälittäjänä toimii Stripe. Stripen palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Erikseen sovittaessa maksutapoina on myös käteismaksu noudettaessa ja lasku. Sovi näistä suoraan tuotteen myyjän kanssa.
Toimitustapana on pääsääntöisesti Posti ja joissain tapauksissa nouto. Toimitustavat ja hinnat saattavat vaihdella tuotteen painon, määrän ja mittojen mukaan. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa tuotteissa.
Näet kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla. Voit valita itsellesi sopivan noutopaikan kirjoittamalla halutun noutopisteen ostoskorin lisätietoihin.
Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. Postin toimitusaikoihin emme voi vaikuttaa.
Fyysisillä tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palveluiden osalta palautusoikeus ei ole. Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä.
Pyydämme ilmoittamaan tuotteiden palautuksesta etukäteen kyseisen tuotteen myyjälle ja asiakaspalveluun (ammatiksi.yrittaja@karelia.fi). Asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat kulut. Tuotevirheen kohdalla myyjä maksaa palautuskulut edullisimman kuljetustavan mukaisesti.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (ammatiksi.yrittaja@karelia.fi) ja ilmoita peruutuksesta. Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauspäivämäärästä lukien, mikäli toisin ei ole ilmoitettu tuotteen tiedoissa.
Otathan ensisijaisesti yhteyttä kyseisen tuotteen myyjään. Yhteystiedot löytyvät tilausvahvistuksesta. Jos ongelma ei ratkea sitä kautta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme (ammatiksi.yrittaja@karelia.fi).
Tutustu blogiteksteihin

Henrietta ja Finlandiamo – kulttuurien ja käsityön sillanrakentaja
Tavoitteeni on tuoda Pohjois-Karjalan kauneus ja aitous italialaisille sekä toimia heidän oppaana, tulkkina ja matkan…
Inöin tarina: Unelmista toteutukseen
Nimi ”inöi” ei ole sattumaa. Se on lämmin muisto lapsuudestani – mummoni kutsui minua niin. Se sana kantaa mukanaan tunnetta,…

Verkkokaupan tärkeimmät mittarit: Kävijämäärä, konversio ja keskiostos

Tuotekuvaukset ja kuvat verkkokaupassa: Myy enemmän ja paremmin!
Tuotekuvaukset ja kuvat verkkokaupassa: Myy enemmän ja paremmin! Yksi verkkokaupan menestystekijöistä liittyy laadukkaisiin tuotekuvauksiin ja…